راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم

389
39

همزمان با پیشرفت تکنولوژی فرصت‌های کارآفرینی زیادی فراهم شده که برای شروع کار به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند.

ولی درعوض باید زمان و تلاش بسیار زیادی خرج آن کنید. بسیاری از این فرصت ها بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند. مهارت‌هایی که یادگیری آن‌ها اصلا کار سختی نیست.

در زیر نمونه ای از این کسب و کارها را برای شما لیست نموده ایم.

مشاوره اینترنتی : کسب درآمد از اینترنت با مشاوره.

 اگر در زمینه‌ای تخصص دارید پس می‌توانید از این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم کسب درآمد اقدام کنید. در سایت‌های مربوط به یافتن مشاور ثبت نام کنید و برای کسانی که با شما تماس می‌گیرند تا با شما صحبت کنند نرخ تماس دقیقه‌ای خود را مشخص کنید. مانند مشاوره خانواده بصورت تلفنی، مشاوره و راهنمایی دروس، مشاوره در زمینه خرید لوازم خانگی و …..

 

 تولید محتوا

یکی از جاهایی‌که بیشترین تقاضا برای خلق محتوا وجود دارد، در بخش شبکه‌های اجتماعی است. شما می توانید تولید محتوا کنید، داستان بنویسید یا مقاله یا کتاب الکترونیکی،

تولید محتوا یک فرآیند کم‌هزینه است، زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر است و یک ارتباط اینترنتی سرعت بالا و همچنین یک برنامه‌ی خاص گرافیکی  .  به‌هرحال تنها چیزی که باید برای تولید محتوا صرف کنید زمان است.

افزایش خلاقیت در ابتدای روز

طراحی گرافیکی

اگر توانایی‌های گرافیکی دارید، باید بدانید مشتریان بسیاری برای کسب و کارشان به‌دنبال لوگو، طراح‌های گرافیکی و کارهای هنری هستند. به دنبال سایت‌هایی که کار طراحی انجام می دهند بگردید تا بتوانید کسب و کار خودتان را راه‌بیاندازید و دامنه ی مشتریان‌تان را گسترش دهید.  

سازنده‌ی طلا و جواهر

کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا زینت دهند. این مورد را با علاقه‌ی روزافزون به زیور آلات دست‌ساز ترکیب کنید و خواهید دید که نسخه‌ی موفقیت در دستان شما خواهد بود. این ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم  کارساز خواهد بود.

کسب درآمد از اینستاگرام – مدیریت شبکه‌های اجتماعی

ارتباط برقرار کردن با افراد یک هنر است. برخی در این هنر خوب عمل می‌کنند ارتباط برقرار کردن با مشتریان کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت انجام آن را ندارند. این افراد علیرغم این‌که وقت ارتباط با مشتریان را ندارند ولی به کسی نیاز دارند که بتواند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کند و آن‌ها هم هزینه‌اش را پرداخت می‌کنند. مهارت‌های ارتباطی خوب و به روز بودن در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام، اسنپ‌چت، و غیره بسیار مهم هستند. باید بدانید که هر پلتفرم برای چه گروهی از افراد جذابیت دارد و در هر یک از این جوامع ارتباطی چگونه باید حاضر شوید.  

مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص آماده‌کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، اگر می‌خواهید یک وب‌سایت به اینکار اختصاص دهید که تمامی فعالیت‌های انجام شده در آن باید قابل دسترسی و پیگیری باشند، پس باید هزینه‌ی راه‌اندازی وب‌سایت را نیز در هزینه‌های اولیه‌ی استارت‌آپ‌تان لحاظ کنید. در نهایت، در این راستا، سرویس دهی اینترنتی/ تلفنی نیز بسیار سودمند خواهد بود.

مترجم

این مهارت اساسا مستلزم این است که فرد در چند زبان مهارت داشته باشد، هزینه‌ی اولیه‌ی استارت‌آپ شامل هزینه‌ی اینترنت، تلفن و نیز مخارج مربوط به سفر است. به‌علاوه، مخارج بازاریابی نیز می‌تواند در هزینه‌های استارت‌آپ اعمال شود. فقط این نکته را به‌خاطر داشته‌باشید که چنانچه در هیچ زبانی تسلط یا مهارت ندارید، به‌هیچ‌وجه سراغ این کار نروید. فکر نکنید با ابزاری مانند “ مترجم گوگل” می توانید این کار را به‌درستی انجام دهید.با وجود این که مترجم گوگل بی‌نظیر است، ولی همیشه کارش را عالی انجام نمی‌دهد

خدمات رسانه‌های اجتماعی

بسیاری از شرکت‌ها به دنبال متخصص و تهیه‌کننده‌ی خدمات رسانه‌های اجتماعی هستند. می-توانید شرکت خودتان را تاسیس کنید که برای کسب و کارها سایه‌نویسی انجام دهد، و در وبلاگ‌ها، لینکدین و صفحات فیسبوک و حساب‌های توئیتر محتوا بارگذاری کند.

 انجام امور مجازی

استفاده از سرویسی مانند دستیار مجازی پونیشا به شما اجازه می‌دهد تا دستیار دیگران باشید. پروفایل شخصی‌تان را در این سایت همراه با وظایفی که به‌خوبی می‌توانید انجام دهید ارسال می‌کنید و افراد می‌توانند برای انجام آن وظایف مشخص شده، شما را در اختیار بگیرند.

 ساخت تبلیغات

اگر ذهن‌تان خلاق است می‌توانید به یک غول تبلیغات تبدیل شوید. شرکت‌ها اغلب دنبال کسی هستند که خلاق باشد و به تبلیغات‌شان ارزش بدهد.

     انیمیشن‌ساز

امروزه کسب و کار انیمیشن و بازی به سرعت در حال رشد است. اگر دانش ساخت کارتون و انیمیشن‌سازی را دارید می‌توانید در این دنیا موفق  شوید.

 بازاریابی شبکه‌ای

امروزه شرکت‌های بازاریابی چندسطحی، فرصت‌های کسب و کار خوبی فراهم می-کنند. اگر در بازاریابی و فروش خبره هستید، می‌توانید این کسب و کار را  با هزینه‌ی بسیار اندک شروع کنید.  

 

برای این مقاله 39 نظر ثبت شده است

qlnBRKSLwgXYz

پنجشنبه, 30 آذر,1402 :: 20:29

ujegLvkFqaG

qlnBRKSLwgXYz

پنجشنبه, 30 آذر,1402 :: 20:30

ISzDnrYiOypZAeV

qlnBRKSLwgXYz

پنجشنبه, 30 آذر,1402 :: 20:30

aVsAtZXkodi

MbGUuAci

دوشنبه, 11 دی,1402 :: 06:00

JiCoUTjlFakzpGZ

MbGUuAci

دوشنبه, 11 دی,1402 :: 06:00

xDarqSoZuFOGpgWN

MbGUuAci

دوشنبه, 11 دی,1402 :: 06:00

tVakANuOQFD

YUjZexstvadAMcWT

چهارشنبه, 13 دی,1402 :: 15:20

fGjIDbTpraUgx

YUjZexstvadAMcWT

چهارشنبه, 13 دی,1402 :: 15:20

OVTAvQYzEX

YUjZexstvadAMcWT

چهارشنبه, 13 دی,1402 :: 15:21

uIrdBGNthsCWZ

kWTzbVBtu

یکشنبه, 17 دی,1402 :: 17:30

HYpokLbS

نظر دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام
ایمیل
وب سایت